Quote door olaf
Zou niks aan mijn volvo doen , totdat ik de oprit af reed , waarschuwing accu spanning laag , rode waarschuwings tekens en wat nog meer .
Multiriem geknapt , geen airco en dynamo , dus weer terug de garage in , en maar in de c30 een ijsje gaan eten .
Nu had ik kunnen weten , vrouwlief riep gisteren , hij geeft een waarschuwing met accu nog iets , ik dacht ach , hij heeft weer 3 weken stil gestaan , dus lage accu spanning .
Ze had helaas niet gezegd dat de airco ook niet werkte , dan had ik gister al even verder gekeken .
Maar ik dacht , dit is niet oke , de auto 2013 , 130k op de klok , d-riem 10jaar of 180k , als die knapt dan is de boel goed kapot .
Bij de N , wissel d-riem en de multi riem samen 10 jaar of 160k , dat zat in mijn kop in ieder geval , nu blijkt bij mijn motortype voor deze nn , 90k voor de multiriem te staan .
Dat had ik dus even gemist , gelukkig niet ergens een eind van huis met deze hitte .
Dus morgen even riem scoren en de boel fixen .
Niet alleen de riem maar ook de spanner! Bij volvo een set. Contitech heeft ze ook (oem) in beide sets komt een dayco spanner btw.
Volgens mij is het zelfs 60k termijn.