Ha ha ha, hier al niet meer nodig vanaf 1990! Vanaf toen een neppend van 2,50 meter hoog hier in huis. Vanaf 2004 hier sindsdien met de 2e neppend hier binnen.
Missis blij !!! En ik nog veel meer
Gister een achterbank met zitverhogers in de XC70 gezet. Helaas half leer en van een V70 (dus ander stiksel) maar wel het ‘comfort’ model en momenteel wel heel praktisch voor onze 7-jarige dochter.
Ha ha ha, hier al niet meer nodig vanaf 1990! Vanaf toen een neppend van 2,50 meter hoog hier in huis. Vanaf 2004 hier sindsdien met de 2e neppend hier binnen.
Missis blij !!! En ik nog veel meer
Mijn zus zet hem na kerst gewoon met ballen en al op zolder. Plastic folie erover en volgend jaar staat ie in 3 minuten weer in de huiskamer (plug and play)
Zou ik ook willen, maar als ik de boel al ongeschonden door het luik naar zolder krijg (dat lukt niet), is er geen plek omdat er een stuk of 8 dozen met diverse Volvo-onderdelen staan. Dan maar de boom steeds opnieuw opbouwen en afbreken.
Zou ik ook willen, maar als ik de boel al ongeschonden door het luik naar zolder krijg (dat lukt niet), is er geen plek omdat er een stuk of 8 dozen met diverse Volvo-onderdelen staan. Dan maar de boom steeds opnieuw opbouwen en afbreken.
dan zouden we hier 4 bomen moeten hebben, elk jaar moet er namelijk een andere kleur staan.
Ik heb de ruitensproeier weer aan de praat gekregen. Althans, met de motorkap omhoog. In de rijdstand komt er geen ruitensproeiervloeistof uit de gaatjes. De zekering is, OK de koplampwissers en de achterkelwisser krijgen wel nattigheid, dus ik heb zo'n vermoeden dat het slangetje wordt afgeklemd.
Heeft iemand een foto hoe dat slangetje moet zitten bij het scharnier?