Een nieuw schanier aan het tankklepje gevloekt vanmorgen en een kapotte EVAP klep vervangen. Tevens het loslatende rubber tussen de bumper en achterbak vastgekit.
Een nieuw schanier aan het tankklepje gevloekt vanmorgen en een kapotte EVAP klep vervangen. Tevens het loslatende rubber tussen de bumper en achterbak vastgekit.
Vervloekt....?
Heb net een nieuw scharniertje van Ali binnen, heb je nog tips
Slagpen, wit doek onder de auto zodat je die verkeerd pennetjes niet kwijtraakt. Anders 2 of 4 zelftappers van 10mm
klopt helemaal. Had ik ook bij de V70. 2 verschillende filmpjes van te voren hierover op YouTube bekeken maar daar gaat dat zonder problemen. Denk dat ze daar pas de 20e poging is geplaatst, al de eerdere fails hebben ze gewist!
Ik heb het scharnier ook vervangen maar was al gauw klaar met die pennetjes. Heb er volgens mij schroefjes van 3x10 o.i.d. ingedraaid. Het zit al maanden zo vast als een huis...
Het verlies van die pennetjes gaf mij de 'doorslag' om het anders te doen. Als je er een beetje op tikt dan verbuigt het hele plastic waardoor de pasvorm helemaal *** wordt.
Niet lang klooien met die pennetjes ..... bij mij breken ze altijd af. Ik heb er een paar schroefjes ingedraaid en die met de lakstift van de wagen mooi zwart gemaakt en nu zie je ze niet meteen. Was zo klaar met vervangen.
Vandaag de waterpomp van de standkachel vervangen door een nieuw exemplaar. Bumper verwijderd en gelukkig met wat priegelwerk kun je waterpomp loskoppelen en vervangen.
Nu alleen nog even kort getest, blijft in ieder geval weer lopen dus ik denk dat het probleem is opgelost. Dank 1-wiel / Emiel voor de tips!
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).