Geroken waar de verbrande lucht vandaan kwam... Afgelopen week rook ik iets branderigs, ik dacht eerst dat ze snoeiafval aan het stoken waren, maar m'n vriendin kwam een dag later met dezelfde opmerking. Rondje gereden, rook verder niks.. Kom ik vanmiddag terug van de supermarkt, stinken..! Links achter was de velg warm.. dus ik vermoed dat er iets met de handrem is (voering losgekomen? Laatst heb ik per ongeluk 5 meter met de handrem er op gereden..) of dat de remklauw niet meer gangbaar is. De auto rolt verder gewoon 'zelf' van de oprit af (die loopt iets af), dus extreem veel loopt het niet aan.
Nouja, volgende week vrijdagmiddag neem ik een middagje vrij en zal dan het wiel er eens afhalen, aankomende week hoef ik toch niet met de auto weg (en we hebben ook nog een Suzuki Swift voor de deur staan).
Nouja, volgende week vrijdagmiddag neem ik een middagje vrij en zal dan het wiel er eens afhalen, aankomende week hoef ik toch niet met de auto weg (en we hebben ook nog een Suzuki Swift voor de deur staan).