Vandaag de chromen teller ringen geplaatst die ik van Doeke kon overnemen
Na uitbouwen is het ongeveer 10 minuten werk bij mij alleen iets langer want ik had hem verder uit elkaar gehaald om te kijken waar dat knipperlicht geluid nu weg komt. Vind dat vrij hard en als het contact uit is en je doet de alarmverlichting aan hoor je niks dus het kan wel. Achter de toerenteller zit een blokje die het tikken veroorzaakt, heb hem bedekt met tape en kneedbaar gum om het te dimmen. Durf hem er niet tussen uit te halen. Na inbouwen waren de knipperlicht indicatie lampjes oranje en bij mijn oude groen en dat vind ik mooier. Dus weer uit de auto en de groene lensjes erin. Ben tevreden alleen dat geluid.....iemand ideeën of tips?
Als je het gaatje dicht kit van het 'speakertje' ben je veel geluid kwijt vermoed ik.
Geluid komt volgens mij uit een relais blokje dat "speakertje is misschien voor de brandstof niveau alarm, geluid van knipperlicht komt daar niet van weg
De lente is definitief begonnen, de Oden winterwielen er maar eens af gehaald en de Balder zomerwielen erop gezet. Tevens wat lucht in het thuiskomertje gepompt, die stond op nog geen 2 bar, moet 4.2 in...
Als je het gaatje dicht kit van het 'speakertje' ben je veel geluid kwijt vermoed ik.
Geluid komt volgens mij uit een relais blokje dat "speakertje is misschien voor de brandstof niveau alarm, geluid van knipperlicht komt daar niet van weg
Zijn dat geen APK eisen aan.. het volume van de klik?
Het is een verplicht nummer bij nieuwe auto's op type goedkeuring te krijgen..
Na uitbouwen is het ongeveer 10 minuten werk bij mij alleen iets langer want ik had hem verder uit elkaar gehaald om te kijken waar dat knipperlicht geluid nu weg komt. Vind dat vrij hard en als het contact uit is en je doet de alarmverlichting aan hoor je niks dus het kan wel. Achter de toerenteller zit een blokje die het tikken veroorzaakt, heb hem bedekt met tape en kneedbaar gum om het te dimmen. Durf hem er niet tussen uit te halen. Na inbouwen waren de knipperlicht indicatie lampjes oranje en bij mijn oude groen en dat vind ik mooier. Dus weer uit de auto en de groene lensjes erin. Ben tevreden alleen dat geluid.....iemand ideeën of tips?
Vandaag heb ik de bovenste motorsteun vervangen voor een nieuwe (van hutchinson) exact dezelfde als er origineel opgezet word het artilkenummer van hutchinson stond ook op de originele en bovenop was volvo en het onderdeelnummer weggeslepen.
Ook de rubbers aan de uiteinden van de stang vervangen voor de hutchinson onderdelen.
Het verschil van de oude en nieuwe steun was enorm groot.
Ook heb ik daarvoor nog geprobeerd de motorsteun rechts te vervangen, dit is helaas niet gelukt omdat de bouten niet loskwamen, iemand tips hiervoor?
Morgen gaan we compleet nieuwe veerpoten voor erop zetten bestaande uit originele nieuwe volvo onderdelen met de bilstein b4 schokbreker.