Heb vandaag de nivomats vervangen. Omdat ik niet een krik heb die zo hoog komt om de schokbrekers van onderen eruit te krijgen, heb ik de vloer maar verlaagd.....
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Vandaag heerlijk het rechter voorwiel eraf gehaald om te zien welke maat schijfrem er voor op zit. Daarna meteen mooie geperforeerde Brembo schijven voor voor en achter besteld met bijbehorende blokjes. Ook meteen remschoentjes voor de parkeerrem en bougies besteld. Binnenkort staat mijn T5 er technisch weer helemaal in orde bij!
Ps. die andere zijn allemaal van mijn buren. Er is een gewoonte ontstaan sinds ik hier mijn auto parkeer om alle Volvo's zo veel mogelijk hetzelfde naast elkaar te zetten.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 40098 Geregistreerd: 07 / 2009
4 spatlappen gemonteerd i.v.m. hoog opspattende modder.
(aanwezige modder is nog van voor de montage).
Ziet er strak uit en goede pasform, van [img][img][img][/img][/img][/img]V-parts uit zweden.
Evenals de magnetische telefoonhouder (zit mooi stevig in het rooster omdat je hem kunt
aandraaien).
En gelijk de juiste ledlampjes meebesteld voor de puddle lights ( de ledbolletjes van Philips welke ik als interieurverlichting heb werken niet in de puddle lights) ze flitsen 1 keer en gaan weer uit.
Het lijkt op een canbus probleem maar ik weet het niet zeker.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).