Wat heb jij vandaag aan je Volvo gedaan?

Walterj
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 55
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag aan je Volvo gedaan?

· 
Posted: 26.01.2014 - 14:37  ·  #1096
Sooooo, xenon ingebouwd, ging redelijk voorspoedig. Maar als je zoals ik alles netjes en verantwoord wilt hebben zitten, ben je toch zo 2 uur verder. Tot nog toe geen meldingen, ik had gemeten dat ze 43 watt vermogen opnemen, dus misschien is dat net genoeg om geen melding te krijgen. Maar de stroom loopt langzaam terug als ze langer aan staan, dus misschien komt het nog.
Viel me ook op dat er rechts aan de binnenkant opgedroogde waterdruppen op het glas zitten??? Ooit maar eens uitbouwen en het glas er af pulken.
Knor34
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 46
Homepage: klann-online.de
Subject:

Ons boodschappen autootje

· 
Posted: 26.01.2014 - 15:05  ·  #1097
De AWD is weer als nieuw, automaat gespoeld, grote beurt, bougies, filters en service interval gereset. Als klapper nog een nieuwe accu. Totale kosten € 580,-
Adviespunten, spoorstang links en de beide veerpoot schotels.
Helaas is het binnenwerk van de CD RTI overleden, ach ja Tom Tom doet het ook!

De D5 heeft nieuwe retourleidingen, de oude moeten vervangen worden als je deze demonteert, weer wat geleerd! Kosten € 139,- Heb er 0W40 van Kroon inzitten, start super met de kou en nog geen verbruik over 4500 km....verse APK zonder op of aanmerkingen, op naar de volgende 40.000 dit jaar! 8-)
wmkuipers
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 36
Subject:

· 
Posted: 26.01.2014 - 15:24  ·  #1098
Van mijn kant even wat smallstyling en bescherming. Uitlaatsierstukje (want verroet (zonder s) ) is niet zo mooi. En racegaas.

Ik twijfel nog over de kleur van het gaas, wilde het eerst zwart doen, maar dit past eigenlijk wel bij de kleur van de Volvo.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Kr@mmetje
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 42
Subject:

· 
Posted: 26.01.2014 - 15:35  ·  #1099
Voorbereidingen getroffen voor het inbouwen van de Beker / Telefoonhouder, Parrot en IMiV...

dukcer
VolvoV70forum member
Geslacht:
Leeftijd: 54
Subject:

· 
Posted: 26.01.2014 - 16:12  ·  #1100
Vandaag het defecte kentekenlampje vervangen, maar gelijk 2 led lampjes er in gedaan.
yannickdv
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 31
Subject:

· 
Posted: 26.01.2014 - 16:57  ·  #1101
Vandaag wat kleine dingetjes gedaan. Achterklep weer in de was gezet nadat ik gisteren de lettertjes eraf gehaald had. Vandaag lichtfilterhuis schoongezogen en luchtfilter met perslucht het grote spul eruit geblazen. Ook wat extra antivries bij de ruitenwisser vloeistof gedaan. En oliepijl gecheckt, perfect op niveau natuurlijk ondanks veel korte afstanden.
[-Tom-]
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 38
Homepage: fs1forum.com
Subject:

· 
Posted: 26.01.2014 - 16:59  ·  #1102
Gisteravond de S80 nog even een beurtje gegeven, nieuwe bougie's, luchtfilter, olie en oliefilter. Vanavond dan even een andere einddemper bestellen (tip voor andere mensen: onderdelen in Duitsland zijn gigantisch veel goedkoper!!), dan kan ik die volgend weekend samen met de de nieuwe middendemper monteren
...

Subject:

· 
Posted: 26.01.2014 - 17:16  ·  #1103
Goed bezig mannen! Walter ik ben benieuwd wat jij van het verschil in verlichting gaat vinden!
Petrus64

Subject:

· 
Posted: 26.01.2014 - 17:17  ·  #1104
bijna alles is in DLD goedkoper :happy:
Cimare

Subject:

· 
Posted: 26.01.2014 - 18:02  ·  #1105
Speakers ingebouwd in de achterdeuren en d stijl. Bekerhouder naast de radio, stuurwielbediening voor de radio. Nieuwe lampjes in het ecc paneel en een grom. Ook het stoffen deel van het linker achterdeurpaneel vastgekit. Deze zat los in t paneel! En een pa200 versterker. Dit alles samen met 1 van de andere forumleden. Hij verkocht de versterker en samen hebben we dit allemaal ingebouwd. Althans ik was erbij .... O-)

De grom wordt wel herkend maar geeft geen geluid. Snap het nog niet en daar moet ik even wat tijd insteken.
yannickdv
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 31
Subject:

· 
Posted: 26.01.2014 - 18:03  ·  #1106
Welke grom heb je? Heb je hem in de juiste din plug gestopt of hoe die plug ook mag heten?
Walterj
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 55
Subject:

· 
Posted: 26.01.2014 - 18:15  ·  #1107
Haha. Na het starten van de motor toch een foutmelding vanwege de xenon. Met deze truc opgelost:
http://www.xenonvalot.com/xenonfixvolvo.html
Klusje van niks en nu geen meldingen meer 8-)
Cimare

Subject:

· 
Posted: 26.01.2014 - 18:56  ·  #1108
De usb2 met bluetooth. Direct via usb doet ie niet. Hij zegt loading disc en verder niets. Via de 3.5mm aux ook geen geluid.
...

Subject:

· 
Posted: 26.01.2014 - 19:05  ·  #1109
Mooi werk mannen! Komt goed met onze bolides!
wmkuipers
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 36
Subject:

· 
Posted: 26.01.2014 - 19:05  ·  #1110
Quote door [-Tom-]

Gisteravond de S80 nog even een beurtje gegeven, nieuwe bougie's, luchtfilter, olie en oliefilter. Vanavond dan even een andere einddemper bestellen (tip voor andere mensen: onderdelen in Duitsland zijn gigantisch veel goedkoper!!), dan kan ik die volgend weekend samen met de de nieuwe middendemper monteren

Bestel je je onderdelen online, zo ja, bij welke site?

(ik vergelijk trouwens veel mister-auto websites, mister-auto.com, mister-auto.nl en mister-auto.de (en alle andere) hebben vaak zeer sterk wisselende prijzen, tientallen euro's schelen)
Selected quotes for multi-quoting:   0