Vandaag Phillips Silver Vision lampen besteld voor de richtingaanwijzers. Is een uitloopartikel bij Halfords dus extra voordelig ( €10,-/2 st). Verwacht ze zaterdag binnen, dus zondag gemonteerd in Lelystad.
Helaas niks aan de Volvo gedaan maar wel met de Volvo een ritje ziekenhuis. Dit voor een kleine ingreep en morgen nog eentje. Dus ik ben voorlopig uit de running vrees ik...
Dank je Folke! Inderdaad gaat het helaas niet goed komen zondag! Overigens als ik beter ben mag er elk weekend wel een meeting zijn! Voor jou heel veel plezier ook daar in Lelystad!
Vandaag Phillips Silver Vision lampen besteld voor de richtingaanwijzers. Is een uitloopartikel bij Halfords dus extra voordelig ( €10,-/2 st). Verwacht ze zaterdag binnen, dus zondag gemonteerd in Lelystad.
Dat is goedkoop !
Absoluut een mooie upgrade.
Zou eigenlijk standaard moeten zijn.
Halfords zal alle beschikbare sets naar Oosterhout laten komen. Neem ik wat extra mee, voor de liefhebbers onder ons. Normaal zijn ze aanzienlijk duurder, zelfs de sets van Halfords eigen merk stonden voor € 19,95 in het rek. Volgens wat ik hier en daar lees gaan Phillips lampen 4x langer mee.
Halfords zal alle beschikbare sets naar Oosterhout laten komen. Neem ik wat extra mee, voor de liefhebbers onder ons. Normaal zijn ze aanzienlijk duurder, zelfs de sets van Halfords eigen merk stonden voor € 19,95 in het rek. Volgens wat ik hier en daar lees gaan Phillips lampen 4x langer mee.
Als buurtgenoot kom ik graag bij jou een setje of twee afnemen. Ik kijk net op de Halfordssite en ... niet te bestellen, alleen die van hen zelf voor 19.95. En die zijn niet zo mooi fel oranje als die van Philips.
Ik heb (nog) geen helder glas dus voor nu moet ik nog even overslaan! Is de andere gadgets en dan weer volle polle aan het sparen!
Mijn S60 heeft ook geen helder glas, maar ik kijk (als ik thuis ben) naar de voorkant van een zwarte auto met vale geelachtige symptomen in verder redelijk heldere koplampen. Van die kwaal wil die black lady voor € 10,- wel afhelpen.