Gisteren en vandaag 20 rubbertjes vervangen.
Omdat we toch bezig waren en poetsen tegenwoordig je van het schijnt te zijn wilden we niet achterblijven.
Doordat we ook direct wat druk op de ketel hebben gezet , zeg maar zo’n 1 bar, bleek dat de onderste slang tussen de radiator en het blok begon te druppellen, die is dus vervangen voor een D088 exemplaar in beschaafd zwart.
En tenslotte ook het kind in ons los gelaten; vingerverven met wat roze verf a la tante Til van de familie Knots
Was fijne samenwerking Adriaan, blij dat je het een mooie plek vond en verheug me al op het volgende klusje ; droppen van de carterpan en het plaatsen van het D088 koelpakket..
Na het kleine rubbertjes spul, ook de grote vervangen . En dan blijkt dat je scherp moet blijven…
Wat eruit komt zijn rubbers met ribbels, wat OEM is zijn de rubbers zonder ribbels. Uiteraard nieuwe rubbers MET ribbels teruggeplaatst.
En wat plaatjes bij het praatje in willekeurig volgorde
Omdat we toch bezig waren en poetsen tegenwoordig je van het schijnt te zijn wilden we niet achterblijven.
Doordat we ook direct wat druk op de ketel hebben gezet , zeg maar zo’n 1 bar, bleek dat de onderste slang tussen de radiator en het blok begon te druppellen, die is dus vervangen voor een D088 exemplaar in beschaafd zwart.
En tenslotte ook het kind in ons los gelaten; vingerverven met wat roze verf a la tante Til van de familie Knots

Was fijne samenwerking Adriaan, blij dat je het een mooie plek vond en verheug me al op het volgende klusje ; droppen van de carterpan en het plaatsen van het D088 koelpakket..
Na het kleine rubbertjes spul, ook de grote vervangen . En dan blijkt dat je scherp moet blijven…
Wat eruit komt zijn rubbers met ribbels, wat OEM is zijn de rubbers zonder ribbels. Uiteraard nieuwe rubbers MET ribbels teruggeplaatst.
En wat plaatjes bij het praatje in willekeurig volgorde
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).