Quote door Trissy1979
Quote door roland kosters
Mijn HU850 doet het niet, om de 10 sec een plop geluid. Meer niet. Dat is al enkele maanden zo. Ik heb er schoon genoeg van.
Jan480 heeft twee versterkers met kabel voor de verkoop.
Gisteren naar Jan gereden.
Nu komt het, echt niet te geloven, die V70 is is echt behekst, een duivelse bak.... Onderweg ongeveer bij Nijmegen, komt er heel even geluid uit de luidsprekers. Ik schrik me rot. Op het aan knopje van de radio gedrukt... Warempel hij doet het weer na maanden... Doorgereden naar Jan. Radio deed het prima. Bij Jan kabel plus versterker gekocht voor de zekerheid. Kopje koffie gedronken en een praatje gemaakt. Achter het stuur gekropen, je raad het al... Radio plopt. Verdikkie. Samen met Jan de handen uit de mauwen. Nieuwe kabel er tussen gestoken, niets. Andere versterker... Niets dan ploppen. Het zou dus uit de radio komen. Wat dichter bij de oorzaak en met ploppende radio naar huis gereden. Misschien moet meneer Kosters maar een met meneer de Pastoor gaan praten.
Jan bedankt.
Roland,
Ik toch toch echt dat je PA-versterker defect is of een stekkerverbinding gammel. Misschien toch maar eens bij elkaar buurten??
Lijkt meer op een DC signaal van de voorversterker sectie.
Kan me niet voorstellen dat een versterker, welke werkend uit een auto komt, ineens defect blijkt te zijn.
Gok eerder op een condensator van de head unit, welke de geest heeft gegeven.
Een Koude las (slechte soldering) zou ook nog kunnen.
Wellicht handiger om de head unit eens door een goede technische dienst te laten nakijken.