De HU603 eruit gehaald en de HU1205 erin gezet, ik dacht plug and play maar dat viel ff tegen! Er moest nog een draad getrokken worden voor het snelheidssignaal:-(
Vandaag de 18" velgen weg gebracht om het winter rubber er onderuit te halen en zomer rubber terug te plaatsen.
De winter slofjes gaan retour vorige eigenaar
Vervolgens de velgen goed gereinigd en morgen ochtend zet ik ze even in de Rimwax voor de betere bescherming en dan plaats ik ze onder de V70.
Remmen losgemaakt schoongemaakt en vervangen aan 1 kant achter, gewassen en gewaxt en gepoetst van binnen en buiten met interieur reiniger toen de velgen weer helemaal gepoetst met doek en en een sopje. De skibox goed schoon en helemaal netjes gemaakt nu tijd voor een dutje zo
Zo, als echte keukenliefhebber probeer ik toch altijd weer een keukenonderdeel in het autowezen te brengen. Oftewel; wokbrander aan op standje 5,6 kilowatt, plastic bumperdelen erboven heen en weer bewegen, en hoppa, de dingen zijn weer lekker zwart.
Martijn V70 XC
Forumlid.
Geslacht: Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 51 Berichten: 27 Geregistreerd: 02 / 2014