Centrale vergrendeling

Alsnog installeren?

 
 
 
 
 
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 02.12.2011 - 17:17  ·  #31
Jeroen;

Hahaha ja wat zo een forum kan doen heh. Waarschijnlijk hebben ze het ff snel opgezocht en gelezen. Maar ben heel benieuwd of ze met die AB over de brug gaan komen. Het blijft een vreemd verhaal dat ze je met een kluitje in het riet willen sturen.
Maar goed, er zit dus schot in en dat is altijd mooi om te weten. ;)

Groetjes,

Tristan
jeroenmac
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 02.12.2011 - 19:52  ·  #32
Quote door Trissy1979

Jeroen;

Hahaha ja wat zo een forum kan doen heh. Waarschijnlijk hebben ze het ff snel opgezocht en gelezen. Maar ben heel benieuwd of ze met die AB over de brug gaan komen. Het blijft een vreemd verhaal dat ze je met een kluitje in het riet willen sturen.
Maar goed, er zit dus schot in en dat is altijd mooi om te weten. ;)

Groetjes,

Tristan


Hoi tristian,

Ik denk dat ze er weinig zin in hadden om de vorige eigenaar hier mee te confronteren.
Het gekke is dat ze.gelijk melden dat dit niet op de auto van toepassing was, Tot twee maal toe! Maar
Ik moet wel zeggen dat ze zeer netjes de auto hadden afgeleverd. Nieuwe distributie, nieuwebanden , waterpomp wilde ze vanuit de verkoop niet doen maar chef garage stond er op dat het wel gebeurde. Voordat ik de auto kwam halen kreeg ik te horen dat ze de dynamo aan het vervangen waren voor een nieuwe omdat deze niet goed bleek te zijn. Van die waterpomp was ik verbaasd omdat dit eigenlijk standaard met de riem gebeurd omdat ze de riem toch los hebben. Maar toch dit wel netjes op gelost, en het is natuurlijk geen nieuwe auto. Maar toch een enig zUins raar gevoel toen het verhaal over de ab ging spelen, misschien word het alsnog netjes op gelost. Ik blijf ten goede trouw
;-)

Maar Jou verhaal is wel een ander verhaal..... Wel respect voor je geduld zeg
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 02.12.2011 - 20:16  ·  #33
Heey Jeroen,

Inderdaad netjes dat ze de auto verder keurig afgeleverd hebben. Maar wat jij ook zegt het verhaal van die AB baard me dan wel zorgen. Ik ga ervan uit dat het ook netjes opgelost gaat worden. Alleen dat je dan eerst moet gaan schermen met dit forum is dan wel weer een wat kwalijker zaak. Natuurlijk is het geen nieuwe auto maar toch... Dit moet je als Volvo garage zijnde toch wel weten lijkt me!?

Mijn auto... Tja erg heh. Ik wordt er nu langzaam echt gek van hoor. En nu die mijn lederen bekleding ook nog op fikt is wel heel erg. Verder ligt alles nu los en ga ik waarschijnlijk morgen de 3 dikke massakabels vervangen. Ik hoop dat het dan over is na 2,5 jaar dikke ellende. Bijkomend voordeel is wel dat je door al dat gesleutel de auto wel van binnen en buiten kent. Dat maakt het misschien in de toekomst wel makkelijker dingen te lokaliseren, voor mijn auto of voor andere mensen hier op het forum.
Ik draag de gebruikers van dit forum een warm hart toe en als ik in hun probleem een oplossing denk te weten dan draag ik hem ook zeker voor. ;)
Ik hou je op de hoogte. Jij mij ook?

Groetjes,

Tristan
jeroenmac
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 04.12.2011 - 10:39  ·  #34
Quote door Trissy1979

Heey Jeroen,

Inderdaad netjes dat ze de auto verder keurig afgeleverd hebben. Maar wat jij ook zegt het verhaal van die AB baard me dan wel zorgen. Ik ga ervan uit dat het ook netjes opgelost gaat worden. Alleen dat je dan eerst moet gaan schermen met dit forum is dan wel weer een wat kwalijker zaak. Natuurlijk is het geen nieuwe auto maar toch... Dit moet je als Volvo garage zijnde toch wel weten lijkt me!?

Mijn auto... Tja erg heh. Ik wordt er nu langzaam echt gek van hoor. En nu die mijn lederen bekleding ook nog op fikt is wel heel erg. Verder ligt alles nu los en ga ik waarschijnlijk morgen de 3 dikke massakabels vervangen. Ik hoop dat het dan over is na 2,5 jaar dikke ellende. Bijkomend voordeel is wel dat je door al dat gesleutel de auto wel van binnen en buiten kent. Dat maakt het misschien in de toekomst wel makkelijker dingen te lokaliseren, voor mijn auto of voor andere mensen hier op het forum.
Ik draag de gebruikers van dit forum een warm hart toe en als ik in hun probleem een oplossing denk te weten dan draag ik hem ook zeker voor. ;)
Ik hou je op de hoogte. Jij mij ook?

Groetjes,

Tristan


Hey tristan,

Gisteren het trieste bericht gehad dat de vorige eigenaar nooit in het bezit is geweest van een ab voor de auto????????????/ Ben het zat, ik laat van de week een nieuwe installeren, nu kom ik er achter dat de sproeier van mijn achterklep niet werkt, nieuwe uitdaging. Ik zal straks wat foto`s schieten.

groetjes jeroen
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 04.12.2011 - 17:21  ·  #35
Heey Jeroen,

Zeer vreemd allemaal hoor. Ik zou inderdaad z.s.m. een nieuwe plaatsen. Geeft me niet echt een fijn gevoel allemaal dit. De ruitensproeier achter komt mij wel heel bekend voor. Dat probleem heb ik namelijk ook. Bij mij is het slangetje lek in de dorpel. Als je het motortje lang laat lopen, komt de vloeistof onder de auto vandaan lopen bij mij. Draait het motortje wel? Dan heb jij vermoedelijk hetzelfde probleem. Ik heb er bij de mijne nog niks aan gedaan gezien de ernstiger problemen wat de auto heeft. Ik zou zo zeggen probeer dit eens uit.
En ben uiteraard zeer benieuwd naar de foto's van je bolide! ;)

Groetjes,

Tristan
Greyline
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Parkstad
Leeftijd: 75
Homepage: sfa-parkstad.nl
Berichten: 1806
Geregistreerd: 08 / 2009
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 04.12.2011 - 18:48  ·  #36
Quote door jeroenmac

... Gisteren het trieste bericht gehad dat de vorige eigenaar nooit in het bezit is geweest van een ab voor de auto????????????/ Ben het zat, ik laat van de week een nieuwe installeren....


Ja, dat zou ik ook zeggen als ik de vorige eigenaar was met kwade bedoelingen om de auto straks voor de deur weg te halen !!!

En verder blijft de verkoper aansprakelijk voor het leveren van een complete auto, dus ...
Ik zou er op staan om gratis een werkende AB te ontvangen.
jeroenmac
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 04.12.2011 - 21:25  ·  #37
Quote door Trissy1979

Heey Jeroen,

Zeer vreemd allemaal hoor. Ik zou inderdaad z.s.m. een nieuwe plaatsen. Geeft me niet echt een fijn gevoel allemaal dit. De ruitensproeier achter komt mij wel heel bekend voor. Dat probleem heb ik namelijk ook. Bij mij is het slangetje lek in de dorpel. Als je het motortje lang laat lopen, komt de vloeistof onder de auto vandaan lopen bij mij. Draait het motortje wel? Dan heb jij vermoedelijk hetzelfde probleem. Ik heb er bij de mijne nog niks aan gedaan gezien de ernstiger problemen wat de auto heeft. Ik zou zo zeggen probeer dit eens uit.
En ben uiteraard zeer benieuwd naar de foto's van je bolide! ;)

Groetjes,

Tristan


Hahahaha, tìs niet te geloven, jij ook??? ik hoor geen motortje lopen, kon ook niet vinden waar hij zit, ik dacht dat er voor voor en achter de zelfde pomp gebruikt werd? ik krijg de foto`s niet geupload..........
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
jeroenmac
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 04.12.2011 - 21:46  ·  #38
Quote door jeroenmac

Quote door Trissy1979

Heey Jeroen,

Zeer vreemd allemaal hoor. Ik zou inderdaad z.s.m. een nieuwe plaatsen. Geeft me niet echt een fijn gevoel allemaal dit. De ruitensproeier achter komt mij wel heel bekend voor. Dat probleem heb ik namelijk ook. Bij mij is het slangetje lek in de dorpel. Als je het motortje lang laat lopen, komt de vloeistof onder de auto vandaan lopen bij mij. Draait het motortje wel? Dan heb jij vermoedelijk hetzelfde probleem. Ik heb er bij de mijne nog niks aan gedaan gezien de ernstiger problemen wat de auto heeft. Ik zou zo zeggen probeer dit eens uit.
En ben uiteraard zeer benieuwd naar de foto's van je bolide! ;)

Groetjes,

Tristan


Hahahaha, tìs niet te geloven, jij ook??? ik hoor geen motortje lopen, kon ook niet vinden waar hij zit, ik dacht dat er voor voor en achter de zelfde pomp gebruikt werd? ik krijg de foto`s niet geupload..........
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 05.12.2011 - 01:28  ·  #39
Ik zie 1 foto! Wel strakke bak hoor! :D Motortje zit voor. Als het goed is kun je 'm horen lopen. Houd em voor mijn part 2 minuten ingedrukt en je ziet waar die lekt. Doet ie dat niet, dan is het het motortje. Maar alles slim bekeken... Dat komt ook weer goed. Desnoods MET meeting erbij.
De rest van de foto's moet gewoon via dezelfde weg te uploaden zijn. ;)

Spreek je man!

Tristan
jeroenmac
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 06.12.2011 - 20:49  ·  #40
Quote door Trissy1979

Ik zie 1 foto! Wel strakke bak hoor! :D Motortje zit voor. Als het goed is kun je 'm horen lopen. Houd em voor mijn part 2 minuten ingedrukt en je ziet waar die lekt. Doet ie dat niet, dan is het het motortje. Maar alles slim bekeken... Dat komt ook weer goed. Desnoods MET meeting erbij.
De rest van de foto's moet gewoon via dezelfde weg te uploaden zijn. ;)

Spreek je man!

Tristan


Ik hoor geen motortje lopen???? weet jij waar hij precies zit?

Foto`s lukt ook al niet :'(
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
jeroenmac
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 06.12.2011 - 21:00  ·  #41
Quote door jeroenmac

Quote door Trissy1979

Ik zie 1 foto! Wel strakke bak hoor! :D Motortje zit voor. Als het goed is kun je 'm horen lopen. Houd em voor mijn part 2 minuten ingedrukt en je ziet waar die lekt. Doet ie dat niet, dan is het het motortje. Maar alles slim bekeken... Dat komt ook weer goed. Desnoods MET meeting erbij.
De rest van de foto's moet gewoon via dezelfde weg te uploaden zijn. ;)

Spreek je man!

Tristan


Ik hoor geen motortje lopen???? weet jij waar hij precies zit?

Foto`s lukt ook al niet :'(

whaaaa gelukt
Steve
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Groningen
Leeftijd: 57
Homepage: stevemansveld.nl
Berichten: 2843
Geregistreerd: 08 / 2011
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 06.12.2011 - 21:08  ·  #42
Ook al zo'n bijzonder nummerbord! Waar koop je dat? Lijkt me wel handig bij........ :lol:
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 06.12.2011 - 22:51  ·  #43
Echt wel een mooie euto hoor! Is het nu de 140 PK of 170 PK?
Groetjes weer. ;)
jeroenmac
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 07.12.2011 - 10:20  ·  #44
Quote door Trissy1979

Echt wel een mooie euto hoor! Is het nu de 140 PK of 170 PK?
Groetjes weer. ;)


Dank, dank, 140 pk`tjes....ik wil er tzt wel een daktaardschep op en van die antraciet tr-5 velgen???
Ik heb nooit volvo gereden, maar ben van die 144 pk al onder de indruk hahahaha
Greyline
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Parkstad
Leeftijd: 75
Homepage: sfa-parkstad.nl
Berichten: 1806
Geregistreerd: 08 / 2009
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 07.12.2011 - 10:29  ·  #45
Quote door Steve

Ook al zo'n bijzonder nummerbord! Waar koop je dat? Lijkt me wel handig bij........ :lol:


... ja, heel handig, maken ze bij "PC Paint, afd. Bureau Accessoires", ha, ha :police:
 
Selected quotes for multi-quoting:   0