Centrale vergrendeling

Alsnog installeren?

 
 
 
 
 
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 02.04.2012 - 23:12  ·  #61
Kerel!

Hoe is ie? Een tijd ff niks van je vernomen dus ben eigenlijk wel even benieuwd naar jouw vorderingen rondom de V70! :) Bij de mijne gaat het steeds beter. Hij staat nu in de stalling maar heb ik gelijk reden om ook de andere dingetjes eens ff de kop in te drukken. ;) Hoe is het bij jou?


Groeten,

Tristan

P.S. Over mijn auto staat alles weer vermeld in mijn topic. Enjoy! ;)
jeroenmac
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 29.05.2012 - 17:05  ·  #62
Quote door Trissy1979

Kerel!

Hoe is ie? Een tijd ff niks van je vernomen dus ben eigenlijk wel even benieuwd naar jouw vorderingen rondom de V70! :) Bij de mijne gaat het steeds beter. Hij staat nu in de stalling maar heb ik gelijk reden om ook de andere dingetjes eens ff de kop in te drukken. ;) Hoe is het bij jou?


Groeten,

Tristan

P.S. Over mijn auto staat alles weer vermeld in mijn topic. Enjoy! ;)


Kerel, sorry maar heb nog al wat problemen met een ontsteking aan mijn voet, zit al 6 weken in het gips dus er word niet veel gereden door mij. Ik heb toevallig vandaag de motor van de achterruitsproeier vervangen en hij doet het weer :happy: :happy: :happy: . ook heb ik de motor van de achterklep vervangen want deze ging niet meer opslot maar dat doet hij na het vervagen nog steeds niet???? :devil: :devil:

Groeten jeroen
DJ
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 29.05.2012 - 17:21  ·  #63
Hallo,

Dit heeft waarschijnlijk te maken met een relais, bij auto's tot 2004 zitten ze links achterin.
Bij de sloop kun je ze voor weinig meenemen.


Gr DJ
jeroenmac
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 31.05.2012 - 09:46  ·  #64
Quote door DJ

Hallo,

Dit heeft waarschijnlijk te maken met een relais, bij auto's tot 2004 zitten ze links achterin.
Bij de sloop kun je ze voor weinig meenemen.


Gr DJ
?

Hey DJ, dankje voor de hulp weet je ook waar precies? ,als ik de klep wil openen door middel van het knopje in het portier hoor ik onder het dashboard een relais klikken?
 
Selected quotes for multi-quoting:   0