Centrale vergrendeling

Alsnog installeren?

 
 
 
 
 
jeroenmac
 
Avatar
 
Subject:

Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 19.11.2011 - 14:53  ·  #1
Ik heb een vraag, over de cv,

Ik kan a.s donderdag mijn v70 classic ophalen maar er zit geen afstandbediening voor mijn cv bij de auto, Is dit niet standaard? en kan dit als nog geïnstalleerd worden? wie kan mij helpen?

groet jeroen
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 28.11.2011 - 23:39  ·  #2
Jeroen,

Een afstandsbediening is bij mijn weten altijd standaard op deze auto. Zit er op het midden van het dashboard, aan de bovenkant, een led-lampje? Dan weet je het zeker want dan zit er ook alarm op! Uiteraard is alles in te bouwen maar dit is geen klein klusje. Ik heb eventueel wel bedradingsschema's van deze auto's. Maar een Classic zonder afstandsbediening vind ik wel erg vreemd. De kapjes rondom de afstandbedieningsunit willen snel kapot! Maar dan moet de unit er mijner inziens nog wel zijn.

Graag een berichtje!

Groeten,

Tristan
jeroenmac
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 29.11.2011 - 10:39  ·  #3
Quote door Trissy1979

Jeroen,

Een afstandsbediening is bij mijn weten altijd standaard op deze auto. Zit er op het midden van het dashboard, aan de bovenkant, een led-lampje? Dan weet je het zeker want dan zit er ook alarm op! Uiteraard is alles in te bouwen maar dit is geen klein klusje. Ik heb eventueel wel bedradingsschema's van deze auto's. Maar een Classic zonder afstandsbediening vind ik wel erg vreemd. De kapjes rondom de afstandbedieningsunit willen snel kapot! Maar dan moet de unit er mijner inziens nog wel zijn.

Graag een berichtje!

Groeten,

Tristan


Ja, er zit een rood led lampje op mijn dashboard :D , maar de dealer ( verkoper) zei dat het er niet op zat, maar ik twijfel ook een beetje aan zijn oordeel, mede omdat er ook geen sleutel schade nabij het portier slot zit, wat nu te doen?

Dankje voor het reageren Tristan!
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 29.11.2011 - 11:22  ·  #4
...
jeroenmac
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 29.11.2011 - 11:30  ·  #5
Quote door Laguna-S60

Je kan gewoon een sleutel bestellen op je chassis nummer ;)


Sleutel heb ik, alleen geen afstand bediening voor cv :'(
Greyline
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Parkstad
Leeftijd: 75
Homepage: sfa-parkstad.nl
Berichten: 1806
Geregistreerd: 08 / 2009
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 29.11.2011 - 13:38  ·  #6
Quote door jeroenmac
Sleutel heb ik, alleen geen afstand bediening voor cv :'(


... zeker nog in bezit van vorige eigenaar, komt die straks langs en foetsie is auto ... :bandit:
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 29.11.2011 - 14:47  ·  #7
@ Greyline,

Precies! Het zou mij geen prettig gevoel geven te weten dat er ergens een afstandsbediening rondslingert bij iemand die 'm nog weleens zou kunnen gebruiken.

@ Laguna-S60,

Je kan inderdaad aan de hand van je chassisnummer een nieuwe sleutel en/of afstandsbediening bestellen. Kost echter wel een paar knaken. Maar het probleem wat er dan is... Je kan met de oude afstandsbediening dus gewoon je auto openen. Die gedachte lijkt mij niet prettig.
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 29.11.2011 - 14:53  ·  #8
Jeroen,

Ik zou toch proberen er andere sloten en ontvangers bij te regelen. Het ombouwen is niet heel erg moeilijk om te doen en het geeft je toch een stukje veiliger gevoel. Eigenlijk ben ik van mening dat de verkopende partij dit voor je zou moeten oplossen. De auto heeft wel degelijk afstandsbediening en alarm dus probeer het eens aan te kaarten. Andere sloten en ontvangers zijn bij Autodemontage Elferink te Enter wel te verkrijgen evenals bij Boy Geenacker te Nijmegen. Ik loop er op dit moment voor mijn V70 Classic ook de deur plat. Met het eventueel ombouwen wil ik je anders ook nog wel helpen. Maar ik blijf erbij dat de verkopende partij dit eigenlijk zou moeten regelen.

Ik hoor graag van je!

Groeten,

Tristan
jeroenmac
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 29.11.2011 - 18:30  ·  #9
Quote door Greyline

Quote door jeroenmac
Sleutel heb ik, alleen geen afstand bediening voor cv :'(


... zeker nog in bezit van vorige eigenaar, komt die straks langs en foetsie is auto ... :bandit:


Zou zomaar kunne :sick: n
plorie
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Dordrecht
Leeftijd: 42
Berichten: 122
Geregistreerd: 10 / 2011
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 29.11.2011 - 18:31  ·  #10
Als je z'n adres nog hebt, dan weet je in elk geval waar je hem weer kunt ophalen :whistle:
jeroenmac
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 29.11.2011 - 18:35  ·  #11
Quote door Trissy1979

Jeroen,

Ik zou toch proberen er andere sloten en ontvangers bij te regelen. Het ombouwen is niet heel erg moeilijk om te doen en het geeft je toch een stukje veiliger gevoel. Eigenlijk ben ik van mening dat de verkopende partij dit voor je zou moeten oplossen. De auto heeft wel degelijk afstandsbediening en alarm dus probeer het eens aan te kaarten. Andere sloten en ontvangers zijn bij Autodemontage Elferink te Enter wel te verkrijgen evenals bij Boy Geenacker te Nijmegen. Ik loop er op dit moment voor mijn V70 Classic ook de deur plat. Met het eventueel ombouwen wil ik je anders ook nog wel helpen. Maar ik blijf erbij dat de verkopende partij dit eigenlijk zou moeten regelen.

Ik hoor graag van je!

Groeten,

Tristan


Wederom mijn dank, ik ga de Volvo dealer een mail sturen, als dit niet helpt, heb ik ook de naam en adres van de vorige eigenaar. Ik zag dit in het instructieboekje staan. ik hoop dat dit nog klopt.Ik ga je op de hoogte houden. Dank je tristan
jeroenmac
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 29.11.2011 - 19:37  ·  #12
Quote door jeroenmac

Quote door Trissy1979

Jeroen,

Ik zou toch proberen er andere sloten en ontvangers bij te regelen. Het ombouwen is niet heel erg moeilijk om te doen en het geeft je toch een stukje veiliger gevoel. Eigenlijk ben ik van mening dat de verkopende partij dit voor je zou moeten oplossen. De auto heeft wel degelijk afstandsbediening en alarm dus probeer het eens aan te kaarten. Andere sloten en ontvangers zijn bij Autodemontage Elferink te Enter wel te verkrijgen evenals bij Boy Geenacker te Nijmegen. Ik loop er op dit moment voor mijn V70 Classic ook de deur plat. Met het eventueel ombouwen wil ik je anders ook nog wel helpen. Maar ik blijf erbij dat de verkopende partij dit eigenlijk zou moeten regelen.

Ik hoor graag van je!

Groeten,

Tristan


Wederom mijn dank, ik ga de Volvo dealer een mail sturen, als dit niet helpt, heb ik ook de naam en adres van de vorige eigenaar. Ik zag dit in het instructieboekje staan. ik hoop dat dit nog klopt.Ik ga je op de hoogte houden. Dank je tristan
mail inmiddels verstuurd, ben benieuwd.....
jeroenmac
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 29.11.2011 - 19:40  ·  #13
Quote door plorie

Als je z'n adres nog hebt, dan weet je in elk geval waar je hem weer kunt ophalen :whistle:

Hahaha
8-)
jeroenmac
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 30.11.2011 - 11:20  ·  #14
Quote door jeroenmac

Quote door jeroenmac

Quote door Trissy1979

Jeroen,

Ik zou toch proberen er andere sloten en ontvangers bij te regelen. Het ombouwen is niet heel erg moeilijk om te doen en het geeft je toch een stukje veiliger gevoel. Eigenlijk ben ik van mening dat de verkopende partij dit voor je zou moeten oplossen. De auto heeft wel degelijk afstandsbediening en alarm dus probeer het eens aan te kaarten. Andere sloten en ontvangers zijn bij Autodemontage Elferink te Enter wel te verkrijgen evenals bij Boy Geenacker te Nijmegen. Ik loop er op dit moment voor mijn V70 Classic ook de deur plat. Met het eventueel ombouwen wil ik je anders ook nog wel helpen. Maar ik blijf erbij dat de verkopende partij dit eigenlijk zou moeten regelen.

Ik hoor graag van je!

Groeten,

Tristan


Wederom mijn dank, ik ga de Volvo dealer een mail sturen, als dit niet helpt, heb ik ook de naam en adres van de vorige eigenaar. Ik zag dit in het instructieboekje staan. ik hoop dat dit nog klopt.Ik ga je op de hoogte houden. Dank je tristan
mail inmiddels verstuurd, ben benieuwd.....



Hoi Tristan,

Nog geen bericht van de dealer waar ik hem gekocht heb, maar Volvo Verkerk waar ik net vandaan kom heeft de auto uitgelezen, en er zit wel degelijk afstand bediening op de auto, 150 euro inc afstandbediening, inlezen en software updaten. ik wacht nog even op bericht van de verkopende partij anders laat ik het maar doen. word vervolgt ^_^
Greyline
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Parkstad
Leeftijd: 75
Homepage: sfa-parkstad.nl
Berichten: 1806
Geregistreerd: 08 / 2009
Subject:

Re: Centrale vergrendeling

 · 
Posted: 30.11.2011 - 12:39  ·  #15
Quote

Hoi Tristan,
Nog geen bericht van de dealer waar ik hem gekocht heb, maar Volvo Verkerk waar ik net vandaan kom heeft de auto uitgelezen, en er zit wel degelijk afstand bediening op de auto, 150 euro inc afstandbediening, inlezen en software updaten. ik wacht nog even op bericht van de verkopende partij anders laat ik het maar doen. word vervolgt ^_^


... en dan natuurlijke de verkopende partij aansprakelijk stellen voor die 150 knikkers....
 
Selected quotes for multi-quoting:   0