Alles is vervangen: schokdemper, schokdemperlager (2 delen), max. aanslag, rubberhoes. Daarbij zijn zowel de veerschotel onder als boven voorzien van origineel Volvo rubbers.
Mogelijk een idee om iemand mee te nemen om te luisteren waar het geluid vandaan komt, dat geeft je nog geen 100% zekerheid maar wel een richting. Is in ieder geval goedkoper dan maar aan het vervangen gaan.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 40032 Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:
Re: 'gekloink' onder de auto na vervangen schokdempers
Ik heb ook bijna alles vernieuwd, en toch hoor ik met het afrijden van een drempel een lichte klonk. Ik kan het niet vinden dus ik wacht wel tot het erger wordt en traceerbaar wordt (alleen wacht ik daar al twee jaar op )
Van de onderkant van de veer naar het midden.
Daarna de veer omhoog gezet en met een grote schroevendraaier (geen vingers !) de ver plus rubber gesteld.
Denk dat het met een set veerklemmen iets makkelijker gaat.
Geen idee hoe dat officieel heet.
Maar een stuk gereedschap om cv leidingen te buigen.
1 van die 2 delen passen m.i. Schitterend om de veer en kun de de veer simpel mee verdraaien als hij niet tegen de aanslag aan zit
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 40032 Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:
Re: 'gekloink' onder de auto na vervangen schokdempers