Nee vind ik niet verstandig , de eerste keer al niet , al brengt het wel eens een oplossing , zeker als de auto lang buiten stil heeft gestaan , dan verwijdert het de roest etc en kan het een schijf wel eens redden .
Maar over het algemeen is de klacht zo weer terug omdat er spanning in het metaal zit wat door verschillende redenen kan komen , en dan zijn de klachten zo weer terug .
Mijn ervaring gooi er origineel spul op ,schijven en blokken , dat geeft de minste trammelant , en gaat het langste mee .
Ik ben er van terug gekomen het aftermarket spul , veel vaker problemen mee , blijkt dat de fabrikant toch wel heeft nagedacht over bepaalde zaken .
Maar over het algemeen is de klacht zo weer terug omdat er spanning in het metaal zit wat door verschillende redenen kan komen , en dan zijn de klachten zo weer terug .
Mijn ervaring gooi er origineel spul op ,schijven en blokken , dat geeft de minste trammelant , en gaat het langste mee .
Ik ben er van terug gekomen het aftermarket spul , veel vaker problemen mee , blijkt dat de fabrikant toch wel heeft nagedacht over bepaalde zaken .