als het bij gas los al gebeurt zou ik naar de motorsteunen, en in het bijzonder die onder de distributie gaan kijken..
banden draaien bij bochten ten opzichte van elkaar en als ze allemaal een béétje onbalans of onrondheid hebben, schrik je je te pletter als ze allemaal synchroon lopen.. (of juist 180 graden verdraaid?)
45 gram is lomp veel voor een personenwagenband, als dat geen onrondheid is zou ik eerst kijken wat er uit komt als ze eerst de banden t.o.v. de velgen draaien (wat een goeie balanceermachine eerst voorstelt..)
radiale speling op een aandrijfas mag gewoon NIET, dus is 3 mm veel te veel..
als je de as van motor naar wiel heen en weer kan schuiven is dat niet meteen een probleem, die ruimte is nodig voor het in- en uitveren..
banden draaien bij bochten ten opzichte van elkaar en als ze allemaal een béétje onbalans of onrondheid hebben, schrik je je te pletter als ze allemaal synchroon lopen.. (of juist 180 graden verdraaid?)
45 gram is lomp veel voor een personenwagenband, als dat geen onrondheid is zou ik eerst kijken wat er uit komt als ze eerst de banden t.o.v. de velgen draaien (wat een goeie balanceermachine eerst voorstelt..)
radiale speling op een aandrijfas mag gewoon NIET, dus is 3 mm veel te veel..
als je de as van motor naar wiel heen en weer kan schuiven is dat niet meteen een probleem, die ruimte is nodig voor het in- en uitveren..