Mocht je daar interesse in hebben: ik heb hier twee jong gebruikte schokbrekers liggen (compleet met veer). Hebben aantoonbaar 60k achter de rug en zijn voorzien van nieuwe stofhoezen en rubbers.
Dan kun je uitsluiten dat het om de veerpoten gaat. Al geloof ik daar trouwens niet zo sterk in. De combi band/velg en schokbreker is hier geloof ik cruciaal.
Nog niet zo lang geleden bij een vriend nieuwe draagarmen en veerpootrubbers gemonteerd. Belt hij na een dag: hij trilt. Voor die tijd niets aan de hand. Ik vreesde voor de as. Hij monteert nieuwe winterbanden en het probleem is over. Zat dus toch in de banden (gloednieuwe Volvovelgen en even nieuwe Michelin Pilot Sport 4). Scheelt ook wel tussen 16 en 17 inch (zomerset).
Dan kun je uitsluiten dat het om de veerpoten gaat. Al geloof ik daar trouwens niet zo sterk in. De combi band/velg en schokbreker is hier geloof ik cruciaal.
Nog niet zo lang geleden bij een vriend nieuwe draagarmen en veerpootrubbers gemonteerd. Belt hij na een dag: hij trilt. Voor die tijd niets aan de hand. Ik vreesde voor de as. Hij monteert nieuwe winterbanden en het probleem is over. Zat dus toch in de banden (gloednieuwe Volvovelgen en even nieuwe Michelin Pilot Sport 4). Scheelt ook wel tussen 16 en 17 inch (zomerset).