Nadat ik pas alle schokdempers, fuseekogels en een stuurstang had vervangen moest de auto nog uitgelijnd.
Camber voor stond perfect, dus de truc met de digitale waterpas en op voorhand opmeten heeft goed gewerkt. Alleen toespoor moest iets anders en achter 1 wiel iets meer toespoor. Het leek verwaarloosbaar, maar het is zeer goed merkbaar!
De auto rolt veel makkelijker en hobbels komen (nog) minder door, alleen is het sturen iets minder direct geworden, hij is nu iets logger, iets meer limousine, maar overall weer een verbetering.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
net de winterwielen er onder gezet, het is nog mooi weer voor deze klus. Tijdens het monteren gezien dat links voor dat plastic "slangetje" rond de onderste winding van de veer ontbrak. Vandaar het af en toe knarsen/knakken bij in en uit veren (denk ik). Even bestellen.
De vorige week overgenomen winterbanden van Jan480 er onder gezet.
Alleen beetje dom als je niet kijkt naar de draairichting en je dus F1 pit stop kan imiteren en nogmaals 4 banden wisselen...
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Vind je ?
De echte kou moet nog komen.
Heb er vandaag 2 gedaan, maar als het richting nul gaat is het niet meer zo leuk.
Heb al vaker languit naast de auto gelegen.
Oprijbokken, kijk dat is handig! Die kan ik ook nog wel maken.
Kreeg vandaag het lampje met parkeerlichten te zien, dat er een lampje kapot was.
Wat een ge#$%^@#$ om dat lampje te vervangen.
Eruit halen gaat nog wel maar er weer opnieuw inzetten en zorgen dat die begeleider weer "pakt"... grr
vandaag de xenon er weer in gezet. ik heb ook een vergelijkend onderzoek gedaan: ik heb een pilot xenon lamp en die heb ik vergeleken met de goedkope xenon. Pilot geeft toch een merkbaar mooiere lichtverdeling en scherpere scheidingslijn. En auto gewassen en de ramen in raincleer rain repellent gezet, ruitenwissers kunnen er nu wel af.