Ziet er netjes uit! Ben zelf ook nog op zoek naar wat de juiste onderhoudsmiddelen zijn voor mijn lederen bekleding. Ik lees veel goeds over Colourlock, maar ook over Poorboys. Van de week maar eens verder in duiken denk ik
Vandaag de lucht massa meter maar eens beken en wat bleek, die kon wel een opfrisbeurt gebruiken.. Contactspray heeft wonderen verricht! Dank voor wederom een goede forumtip!!
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Vandaag de achterste Lambdasonde vervangen (melding Vida). De voorste is al eens vervangen was te zien, want ziet er als nieuw uit. Nou dus maar weer fingers crossed dat de emissie wegblijft.
Hoe heb je hier nou uiteindelijk gedaan? Toch oprij bokjes gehaald?
Nee, veel pogingen gedaan, maar bij gebrek aan ruimte en toch ook het juiste gereedschap niet gelukt helaas. Vandaag langs de garage hier vlakbij gegaan en die hadden toevallig een rustige middag en de brug vrij. Op de brug toch wel zo handig Nou maar hopen dat het inderdaad de achterste lambda is v.w.b. de storing. Zo niet, kan ik toch weer wat wegstrepen.
Inmiddels 1000 km gereden met de S60 2.4 T .. en loopt als een zonnetje. Alleen stationair is het niet geweldig, het toerental schommeld tussen 700 en 1000 toeren .. heel vervelend omdat het een automaat is. Daarom is hij vandaag 2 dagen op "schoonheidskamp" naar Volvo. Gashuisklep vervangen en het probleem met het stadslicht moet worden opgelost.
Waarschijnlijk wordt het een nieuwe CEM. De lampjes in het CCV paneel worden vervangen omdat er 2 kapot zijn. Daarna nog een laatste up
Het spoelen van de bak heeft super geholpen, hij schakeld na de 1000km weer geweldig.
We gaan het meemaken.. ben wel benieuwd of alles straks werkt zoals het hoort
Begonnen een nieuwe aandrijfas rechts te monteren. Erachter gekomen dat mn wiellager rechtsvoor ook stuk is (ijzerslijpsel zat al naast de asbout!). Waarschijnlijk door combinatie van leeftijd en kapotte keerring tussen aandrijfas en fuseestuk. Hard gevloekt. Nieuw lager besteld bij de dealer zodat hij er morgen is (kassa ). Auto opgebokt laten staan. Nu duimen dat links niet ook gaat binnenkort. Afijn, verklaart misschien wel het naar rechts trekken.