Yes, zomerwielen er weer op, nadat ik ze gepoetst heb en 2 laagjes exp er op, kijken hoe lang dat houdt. En de rubberen matten er uit en stoffen matten er weer in. Ziet er toch wat sjieker uit.
In verband met een lekke linker koplamp (het leek wel een aquarium ) een set heldere koplampen fase 2 ingebouwd. Mooie klus met dito resultaat!!! :thumb:
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Weer een poging gedaan om de mutedraad te vinden van de radio. Weinig resultaat helaas.
Ook een led schijnwerper onder de achterbumper gemaakt en aangesloten op het achteruitrijlicht. Ik moet hier achter het huis altijd in pikkedonker achteruit en haaks de bocht om, dus dat extra licht kan ik goed gebruiken.
Ook een led schijnwerper onder de achterbumper gemaakt en aangesloten op het achteruitrijlicht. Ik moet hier achter het huis altijd in pikkedonker achteruit en haaks de bocht om, dus dat extra licht kan ik goed gebruiken.
Mag dat zomaar eigenlijk? Of is ie niet zo fel dat je er mensen mee verblindt als je m verder weg dan je huis gebruikt? Klinkt zo fel, schijnwerper
Onze Volvo heeft een nieuwe luchtfilter. Bleek geen overbodige luxe, wat was die vorige ongelofelijk smerig!
In verband met een lekke linker koplamp (het leek wel een aquarium ) een set heldere koplampen fase 2 ingebouwd. Mooie klus met dito resultaat!!! :thumb:
Mag ik vragen wat voor grille dt is, ziet er namelijk heel goed uit! Ik wil dat ook al een tijdje in mijn v70 2005.
steven
De grille is een zogenaamde "blokjesgrille". Ik hem hem ergens tweedehands via marktplaats op de kop getikt. Ze zijn volgens mij ook te koop bij ACTuning(forumsponsor)
De kentekenplaat heeft wel opgelegde letters maar is inderdaad niet zo fraai meer Soms is de auto toch net iets langer als je denkt!!!
Mag dat zomaar eigenlijk? Of is ie niet zo fel dat je er mensen mee verblindt als je m verder weg dan je huis gebruikt? Klinkt zo fel, schijnwerper
Of het zomaar mag durf ik niet te zeggen. Op mn bedrijfsauto's had ik ze ook altijd en daar werd met de apk nooit wat over gezegd.
Vandaag olie en filter vervangen. Dat kan er weer 20.000 km tegen.
Meteen ook de onderste motorsteun rubbers vervangen door PU exemplaren. Was nodig, waren echt gaar.
Rond de jaarwisseling had ik de rubbers van de bovenste steun al vervangen en bussen in de ophanging van de dwarsbalk gezet. Die leken nog niet zo heel slecht, maar het scheelde behoorlijk. Ben benieuwd of ik het verschil nu net zo goed merk als eerder.
De grill gespoten. Blokjesgrill vond ik wat prijzig, nu eerst andere prioriteiten dus dit is een prima tussenoplossing voor een tientje. Ziet er strakker en sportiever uit. In de toekomst zien we wel weer verder.