Spatlappen aan de achterzijde gemonteerd en nieuwe stuuruitslagbegrenzers gemonteerd. Gewassen, ook een deel van de motorruimte. Servotankje lekte van de week iets op de retourleiding. Gefixed en bijgevuld. Alleen die vette zooi die achterblijft. Dasty is your friend!
...om 8u vertrokken naar Opmeer om daar een setje velgen op te halen . Ritje van 350 km , en met het zonnetje zo op je bakkes helemaal niks mis mee
. Eenmaal thuis de man met de hamer de deur gewezen en de velgen gemonteerd . Resultaat mag er zijn al dacht ik zo
. Daarna luchtfilter vervangen , en LMM schoongemaakt.Toen maar besloten om de kvs temp sensor eens te bekijken, deze had al aardig wat aanslag dus gelijk maar even schoongemaakt.Als laatste de brandstoffilter vervangen, ik kon deze in de onderhoudshistorie namelijk niet terug vinden...en jeetje was dat ff nodig....net nog maar even een test lappie gemaakt richting de wasboxen en ik moet zeggen dat ik m'n auto een stuk fijner vindt rijden... al zal dat wel tussen de oren zitten ivm slaapgebrek ...
), kleiner is voor mij nog steeds minimaal formaat S60/Mazda 6/Honda Accord
, en da's fijn als je meerdere uren per dag in de auto zit
....