Na er een 1000km mee gereden te hebben besloten dat een powerfilter toch niet helemaal mijn ding is en het originele luchtfilterhuis weer teruggeplaatst :yes:
Gepoogd de middenpijp los te krijgen. Mislukt. Bouten zijn vergaan en mijn haakse slijper past niet. Ff een brug huren hier in de buurt. Wel de einddemper bijgesmeerd met pasta.
Vorige week mijn wervelkleppen laten vervangen bij Dennis, maar nu lekt er diesel bij een van de injectoren.
Krijg Dennis niet te pakken, dus misschien weet er hier iemand raad.
Op Bijgaande foto geeft de pijl aan waar het lekt. Kan ik gewoon de moer aandraaien die ik zie, of sloop ik dan iets?
Aardig resultaat in het interieur ook. Is het nu niet wat 'plakkerig'? Dat is mijn ervaring met dip in het interieur.
Yep, de eerste week(en) plakt het enigszins en zie je vingerafdrukken en stof snel zitten. Mijn ervaring is dat het na heel goed drogen en pak m beet twee weken glad is. De glanzende kleur verdwijnt, wordt wat doffer en gladder, en dan acceptabel. Ik ben eigenlijk banger voor loslaten, de plastidip op mijn wielen begonnen na een paar maanden bij de randen voorzichtig minder goed te plakken.... We gaan t zien
Aircopomp vervangen. Doordat deze vastgelopen was en daardoor de multiriem geknapt(gesmolten) op de stoep in Groningen ipv lekker op de brug(was trouwens niet nodig). Heeft er wel eens iemand zonder stuurbekrachtiging (multiriem) met onze volvo's gereden? ik durfde het niet aan. hele verhaal : topic.php?t=9074&page=last#last_post Ah wat rijdt dat fijn na een paar dagen in een C3. :thumb: :yes: