Nadat er bijna 5 jaar niets (naast een beetje standaard onderhoud) aan de auto hoefde te gebeuren was het nu tijd, of beter gezegd, was ik nu aan de beurt:
roest aan de deurstijl bovenrand door spuitbedrijf latem repareren met nieuw deurrubber. het lukt me nog steeds niet foto te plaatsen, maar de roest zat er al doorheen en nu is alles weer als nieuw. voorlopig geen roest meer. en afgelopen week ook bij Martin de auto op de brug gehad en bodemplaat bijgewerkt. ennnnnn een appeltaart meegenomen voor koekiesmonster.
Nadat er bijna 5 jaar niets (naast een beetje standaard onderhoud) aan de auto hoefde te gebeuren was het nu tijd, of beter gezegd, was ik nu aan de beurt:
---
Kan de jongtimer hopelijk weer even vooruit
Aardig lijstje, maar eigenlijk staat er nog steeds niets geks tussen. Olie, filters en wat slijtagedelen. Ik ben jaloers
Vanochtend naar Heining geweest om de schade achter de bumper te en. Lijkt mee te vallen. Heeft aan twee kanten een deukje, lijkt het, maar de bumperbalken op onderdelenlijn zien er ook zo uit. Weinig aan de hand dus.
Vanochtend een ritje naar Ter Aar gemaakt voor een paar liters frisse olie en een nieuw filter. Kan de bolbo er weer f tegen. Motortje loopt ineens een stukkie anders...
- Nieuwe R grill gemonteerd en de 'R' uit de oude grill overgezet
- Richtingaanwijzer gemaakt (Het traditionele probleem, contactjes waren vies)
- Passagierskant raambediening vervangen (Enkel plastic plaatje, was stuk)
De iPodaansluiting deed het ook al een tijdje niet meer, maar vreemd genoeg deed de aansluiting het ineens weer. Voorlopig prima