Hele irritante kraak opgelost in de bestuurdersstoel. Het bleek dat het paneeltje waarop de knoppen voor de electrische stoelbediening zitten kraakte. Beetje TFE spray, en... aaaaaaah
Ach, volgende week kun je nog meer ruimte maken want staat hij hier
Die reutemeteut die er nu nog in staat moet nog ff blijven staan. Maar ja als hij bij jou staat kan ik wel ff mooi bij de binnen kant van de garage en wat dingetjes afmaken.
Gister mijn mistlampen en groot licht vervangen voor LED
Dit weekend worden ook de dimlichten vervangen door LED hiervoor moet alleen de bumper eraf.
Enig puntje wat ik nu heb is dat het groot licht nu hoger staat dan voorheen met de halogeen lampen.
Is dit af te stellen zoals bij de dimlichten?
Orgineel:
Groot licht verblindt sowieso wel, of het nou led is of niet.
Maar wat mij opvalt is dat het groot licht op de 1e foto (origineel / halogeen) een veel geconcentreerdere bundel lijkt te geven dan bij de 2e foto (led), dus ik zou denken dat het daardoor verder reikt. Net zoals vroeger bij zo'n zaklamp waar je aan de kop kon draaien en ofwel een kleine geconcentreerde bundel kreeg, ofwel een spreiding van een beetje licht. Kan ook de foto zijn, maar dit lijkt mij persoonlijk ook geen verbetering (afgezien van de kleur wellicht, als je witter licht zoekt, maar dat kan tegenwoordig in halogeen ook prima).
De lichtbundel wijkt erg af van wat het zou moeten zijn.
Plaatsing van de ledjes is cruciaal en moet heel nauwkeurig. De goedkope rommel heeft veel afwijking.
Je ziet zelfs de leds afzonderlijk van elkaar in de lichtbundel.