Quote door brulkjaer
@ikbat,
Ja, zelf ingebouwd. Bij de Volvo-dealer het speciale stukje voor in de bumper gekocht. En verder de spullen van Defa gekocht. De 1900 watt versie.
Heeft binnen een half uur de ruiten ontdooit en is de auto lekker warm.
De kachel zo weggewerkt in het voetengedeelte bij de passagier, dat je er zittend in de auto niets van ziet en er ook geen hinder voor je voeten van hebt.
Een buiten wandcontactdoos aangelegd met timer, zodat ik er geen omkijken meer naar heb.
Alleen de kabel in de bumper klikken en klaar.
(neem wel de 5 of 10 meter versie van het netsnoer, de andere zijn echt te kort).
En voor het inbouwen kan je de Volvo-instructie gebruiken voor het aanleggen van een wandcontactdoos in de auto.
Volvo heeft zelfs al een doorvoer in het schutbord gemaakt, om de leiding door te voeren.
Al met al op het gemak een ochtendje bezig geweest, omdat ik alles mooi onder de auto wilde wegwerken. Maar het kan dus ook in een paar uur.
De Defa oplossing is veel mooier dan die Volvo zelf aanbied. De Volvo kachel is een gewoon kacheltje dat je op de grond moet plaatsen.
Klinkt heel goed.
Als ik mn v70 heb ga ik er eens echt serieus voor kijken.
De handleidingen van volvo had ik ook al gevonden. Het instaleren ziet er ook te doen uit.
En als ik een keer bij een meeting oid kan komen, en je staat er, dan ga ik zeker even spieken