Poika, ja. Maar naar jouw operaties heb ik 'm nog niet laten uitlijnen... Mijn fout. Ik dacht: maar in één keer goed doen. En de banden die eraf komen, kan ik gebruiken voor een andere velgenset. Dus een kwestie van 1+1 zeg maar.
Zeker fijne band, uitmuntend in slecht nat weer, toch comfortabel en op droog haast een circuit waardige semi-slick.
Ik ben wel beniewd hoeveel KM je ermee gaat halen, ze zijn bij mij elke keer na een seizoen op. Daar waar de pilot supersports 2x zo lang mee gingen.
P.s. Zelf nog niet gedaan maar wel een ritje Groningen gemaakt om een setje Canopus 17" te halen, de ultieme velg voor het aanstaande sleeper projectje.
Luchtfilter vervangen. Ik vond het luchtfilter wat erin zat een beetje vies en het zal er al bijna 30.000 km in, dus een nieuwe erin gezet. Omdat ik toch al in een kapitalistische bui was meteen een K&N filter erin gelegd, die was nog geen 52 euro dus dat viel op zich nog mee.
Met die zomervelgen mag je gezien worden! Prachtige wielen.
Quote door Bigdog
Die wintervelgen zijn ook geen straf.
Chris heeft de zaken goed voor elkaar.
Ik ben ook reuze in mijn sas met deze vervanger van mijn v70XC, al mis ik de sport stoelen wel een beetje. In het afgelopen jaar heb ik er 50k mee gereden. Voor de liefhebbers: de 18 inch winter velgen zijn van het model Zephyrus. De 20 inch zomer velgen zijn het Ixion II model. Allen op Michelin banden.