Xc90 Fijne auto, maar niet om aan te sleutelen als er wat mis is met het awd systeem...
Heb al een complete achteras en cilinderkop revisie uitgevoerd bij een xc90 t6...
Schoongemaakt ga het beestje ws. inruilen voor een XC90 Goedplan?????
Heerlijke auto, naar mijn mening de enige echt ruime Volvo. De rest valt toch tegen terwijl het grote auto's zijn. Welke aandrijflijn/bouwjaar zit je naar te kijken als ik mag vragen?
Schoongemaakt ga het beestje ws. inruilen voor een XC90 Goedplan?????
Ik kijk al een tijd, en twijfel altijd nog.......De xc90 van de zwager vond ik niet prettig rijden. Maar daar waren de draagarmrubbers niet goed meer.
Vind het weleen beest van een Auto. Zal er ooit nog wel van komen.
Een 2.5T AWD 2005 160.000 km.gelopen 7 pers. uitvoering met leren interieur dus ruimte genoeg voor ons 2tjes en de honden. Staat bij dealer en daar ook in onderhoud geweest krijgt bij de aflevering grote beurt met dis. en iig. rondom verse Michelin's ik ga eerst even goede proefrit maken lees veel ellende met de automaten maar dat lees je ook over onze V70's en heb er nog geen slechte tussen gehad ook niet bij veel hogere km. standen. Het is geen moetje want ik rij net zo lief nog een paar jaar met de V70 die ik nu heb. (weet wat ik heb)
Distributie laten vervangen bij de Volvo garage. Weer een punt afgehandeld. Binnenkort de bak olie laten wisselen en dan is al het onderhoud weer volgens schema bijgewerkt.