Ik heb gister de zomerbanden laten monteren. Nieuwe Michelin Primacy3. Rijd weer een stuk relaxter het stille moet nog komen geloof ik, was niet direct onder de indruk. Maar nu is het asfalt op de A7/A6 ook niet het beste wat Nederland heeft (understatement)
En voor de volgende winter liggen er al 2 nieuwe Vresestein Wintrac Xtreme klaar.. De oude hadden resp. 2 (voor) en 6,5 (achter) mm, dus dr gaan 2 mee.
Deze week de bestuurdersstoel vervangen door een verse van Rima. Ook maar meteen een mooi setje top speakers meegenomen. De beste die Volvo levert...volgs hem. Wat er in zat was niet veel soeps. Klinkt een stuk beter nu. De popnagels uitgeboord en toen maar felsmoertjes in de deur gemonteerd. Of hoe je die dingen ook noemt. Een vriend van me had daar een montage set voor. Handig!
En in tegenstelling tot wat gangbaar is, de winterwielen er onder gezet! Dinsdag lekker nog op wintersport!
Gisteren draagarmen vervangen, binnenste stuurkogels, stabilisatiestangetjes, remklauw, olie + filter en de brandstoffilter.
En hem nog even gewassen aardig klusje alles bij elkaar maar kan hij er weer even tegen aan.