Wat heb jij vandaag aan je Volvo gedaan?

kanariepiet
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag aan je Volvo gedaan?

· 
Posted: 20.03.2014 - 19:53  ·  #1396
Zonnebril houder aan de bestuurderskant gemonteerd, kan er morgen lekker in blijven liggen met de regen 8-)
dutchk9
Forumlid.
Subject:

· 
Posted: 21.03.2014 - 18:46  ·  #1397
gebruikte andere grill gekocht en gemonteerd. Verder gestofzuigd en naarstig op zoek naar 17inch en gezocht naar andere ruitenwisserarmen (nieuwe topic geplaatst)
adufresne
Forumlid.
Leeftijd: 53
Subject:

· 
Posted: 24.03.2014 - 11:08  ·  #1398
- Zomerwielen schoongemaakt met Iron-X, in de wax gezet en gemonteerd.
- Zonnebrilhouder bestuurderskant gemonteerd.
- Sunblinds gemonteerd.
- Base performance speakers uitgeboord en Premium speakers gemonteerd met forumlid Reinard.
- HU-803 en PA-300 gemonteerd met forumlid Reinard.
- Dashboard speaker gemonteerd.

Onder de noemer 'domme acties' van mijn kant, viel de actie te plaatsen waarbij de accu was losgekoppeld en ik zo stom was om - in verband met de regen - de achterklep daarna dicht te gooien. Aangezien de contactsleutel inmiddels op stand 1 stond met de automaatpook naar achteren, kon de de sleutel er niet uitgetrokken worden om handmatig met behulp van het contactslot bij de kentekenplaatverlichting de achterklep weer te openen. Zodoende reservesleutel maar opgehaald.
PvL
Administrator
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 24.03.2014 - 13:26  ·  #1399
Quote door adufresne

Onder de noemer 'domme acties' van mijn kant, viel de actie te plaatsen waarbij de accu was losgekoppeld en ik zo stom was om - in verband met de regen - de achterklep daarna dicht te gooien. Aangezien de contactsleutel inmiddels op stand 1 stond met de automaatpook naar achteren, kon de de sleutel er niet uitgetrokken worden om handmatig met behulp van het contactslot bij de kentekenplaatverlichting de achterklep weer te openen. Zodoende reservesleutel maar opgehaald.

Nondeju happens.... Ik had ooit bij mijn voorlaatste Touareg de deuren met de AB opengeklikt, de deur achter de bestuurderskant opengedaan, daar wat spullen die ik in de hand had op de achterbank gelegd, toen mijn telefoon ging. Ik nam op en gooide gedachtenloos de deur weer dicht. Toen ik drie minuten later klaar was met bellen, bleken alle deuren op slot - en mijn sleutel bij de overige spullen op de achterbank te liggen! Bij VW zit er een beveiliging op dat, indien de auto wordt opengeklikt, maar de deur aan de bestuurderszijde dicht blijft, de overige deuren met een vertraging weer vergrendeld worden.
En daar stond ik dus ;) Was nog in Duitsland ook, dus even reservesleutel halen zat er niet in...
ADAC gebeld. Anderhalf uur later kwam deze aangereden en 10 minuten later reed ik weer.

Nu kan ik er wel om lachen...
blastaway
Veteraan
Geslacht:
Leeftijd: 48
Subject:

· 
Posted: 24.03.2014 - 14:36  ·  #1400
Quote door PvL

Quote door adufresne

Nondeju happens.... Ik had ooit bij mijn voorlaatste Touareg de deuren met de AB opengeklikt, de deur achter de bestuurderskant opengedaan, daar wat spullen die ik in de hand had op de achterbank gelegd, toen mijn telefoon ging. Ik nam op en gooide gedachtenloos de deur weer dicht. Toen ik drie minuten later klaar was met bellen, bleken alle deuren op slot - en mijn sleutel bij de overige spullen op de achterbank te liggen! Bij VW zit er een beveiliging op dat, indien de auto wordt opengeklikt, maar de deur aan de bestuurderszijde dicht blijft, de overige deuren met een vertraging weer vergrendeld worden.
En daar stond ik dus ;) Was nog in Duitsland ook, dus even reservesleutel halen zat er niet in...
ADAC gebeld. Anderhalf uur later kwam deze aangereden en 10 minuten later reed ik weer.

Nu kan ik er wel om lachten...

hahaha, heb ik ook een smeuiig verhaal over.
Mijn vrouw naar de bakker. kids van 2 en 3 op de achterbank.
Achterdeur open, stokbrood, vlaai op de achterbank tussen de kids. deur dicht, kletsen met de buurvrouw... deur op slot... kids janken op de achterbank en mijn vrouw maar duidelijk maken aan de oudste dat de sleutel tussen hun in lag... natuurlijk geen reactie.
Mij gebeld, ik naar huis en 30 minuten later met de reservesleutel 2 bezwete, jankende kids bevrijd uit een gloeiend hete auto! Vlaai met slagroom was om! Damn...
folke3
Veteraan
Geslacht:
Leeftijd: 77
Subject:

· 
Posted: 24.03.2014 - 18:29  ·  #1401
Ergens midden jaren '80 met een gloednieuwe Volvo 240GL in Zweden op een vakantiepark. Even een jasje uit de koffer pakken, sleutels in de kofferbak gelegd om het jasje te pakken. Koffer dicht en sleutels in de koffer. Leuk, reservesleutels in Holland. Op aanraden van de beheerder avn het park de Polis (de Gendarmes) gebeld, komen die gasten met een sleutelbos met 100 Volvosleutels. Meneer: 1 sleutel gaat passen. Volvo gebruikte in die tijd blijkbaar 100 verschillende sloten, mijn auto was brandnieuw, dus sleutel 98 paste! Toen maar koffie met de pliessie gedronken, mannen hadden toch niks beters te doen.
vpi
VolvoV70forum member
Geslacht:
Leeftijd: 52
Subject:

· 
Posted: 24.03.2014 - 19:02  ·  #1402
Auto weer eens goed in de was gezet (3 verschillende middelen), kleur wordt er mooi donker van 8-)
folke3
Veteraan
Geslacht:
Leeftijd: 77
Subject:

· 
Posted: 25.03.2014 - 18:58  ·  #1403
Nieuwe dashboardspeaker binnen gekregen. Ergens in Limburg woont iemand die erg goed is met geluidsapparatuur, Eens kijken of die van het weekend tijd heeft voor een leek op geluidsgebied.
RoyvW
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 26.03.2014 - 08:55  ·  #1404
Vier nieuwe Michelin Premacy HP zomerbanden en ritje door de wasstraat, dat ziet toch een stuk beter uit dan met winterbanden. :-)
blastaway
Veteraan
Geslacht:
Leeftijd: 48
Subject:

· 
Posted: 26.03.2014 - 09:18  ·  #1405
WASSTRAAT???????? AAAAARRRGGHHHH
RoyvW
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 26.03.2014 - 12:21  ·  #1406
Quote door blastaway

Reactie was inderdaad te verwachten, maar het moest even snel gebeuren. :D
FUNK3
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 26.03.2014 - 12:25  ·  #1407
Hier hetzelfde ook even aarghh door de wasstraat gereden vanochtend :) en de zomerset erop, scheelt ook in verbruik viel me op gister...
Jan480
VolvoV70forum member
Subject:

· 
Posted: 26.03.2014 - 14:24  ·  #1408
Quote door FUNK3

Hier hetzelfde ook even aarghh door de wasstraat gereden vanochtend :) en de zomerset erop, scheelt ook in verbruik viel me op gister...

scheelt bij mij ook in verbruik... maar dan wel negatief... :bandit:
Knor34
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 46
Homepage: klann-online.de
Subject:

Beurtje

· 
Posted: 26.03.2014 - 16:51  ·  #1409
Gisteren 320k beurt met alle filters en Airco chack, zomerbandjes er weer onder, ZALIG, winterbanden komen te koop, wel goed maar niet stil....tankklep scharnier vervangen, k#t monteur twee deukjes erin gemaakt, ach ja de zilver spur komt op leeftijd, maar wat rijdt het fijn.

Olie trouwens, voor de discussie....Motul 5w40, ik ken de importeur, wat loopt ie mooi!
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 26.03.2014 - 18:47  ·  #1410
Quote door blastaway

Tja, wat mensen al niet bedenken om op de poetsmeeting te komen.... :D

Selected quotes for multi-quoting:   0