Mijn argument is heel simpel:
fysiek ben ik niet fit genoeg om zelf aan de slag te gaan met de auto, dus wordt het af en toe wasstraat.
En aangezien het een voormalige lease auto is zal ie het vast wel gewend zijn.
Vanochtend een gebruikt spiegelglas gemonteerd in de binnenspeigel. Hij wilde niet meer dimmen. Enkel het glas omgezet. Leuke klus. In een uurtje te doen en bovenal. Het werkt weer. Overigens. De spiegel heb ik met een heet plamuurmes losgemaakt van de print. Als een mes door de boter. Ik wilde nl. niet wrikken buigen of wat dan ook. Bang om de elektronica stuk te maken die de vergrendeling aanstuurt.
Mijn argument is heel simpel:
fysiek ben ik niet fit genoeg om zelf aan de slag te gaan met de auto, dus wordt het af en toe wasstraat.
En aangezien het een voormalige lease auto is zal ie het vast wel gewend zijn.
1e argument kan ik me in vinden
2e niet :bandit: 1 keer GOED onder handen nemen en dan lekker bijhouden met 2 emmertjes. Heerlijk!
Een vriend van me zit in een rolstoel, die poetst ook zijn eigen auto overigens. Respect voor hoor, die trekt zich aan de dakreling of b stijl op en wast en waxt het dak zo ook. Ongelofelijk om te zien! Ik zal eens een foto zoeken van hem zo bezig.
De V50 voor het eerst even lekker uitgelaten had vroeg een afspraak in Dronten dus.....hij bolt subliem hoor lekker stil en veel betere wegligging dan onze "bejaarde" V70 ik denk toch dat die vering, nivomats en voordempers een beetje af waren
Vandaag geconstateerd dat het stuurhuis kapot aan het gaan is Hans en ik dachten eerst de pomp maar die is nog goed. Blijken in de garage van een maat met zon stethoscoop op z'n oor dat het geluid uit het stuurhuis komt en dat waarschijnlijk de ventieltjes versleten zijn en een klepje wat blijft hangen in het stuurhuis en dan gaat hij bij sturen zoemen en licht stoten en door die klep zet hij ook de pomp en het olievaatje van de stuurbekrachtiging wat onder druk omdat de olie niet goed rondgepompt kan worden.
Dus heb een ander stuurhuis met maar 134000 km van een auto met achterzijschade, maar hij wordt woensdag eronder gezet maar het was me m'n dagje wel pff....
Ik doe bijna elke dag wel wat aan mijn Volvo, beetje poetsen, doekje over interieur etc. Vandaag de letters VOLVO verplaatst. Zag het onderwerp voorbij komen en dacht, het is lekker weer, ben vrij dus waarom niet. De oude letters had ik al verwijdert omdat ik een naakte kont mooier vind maar met de letters op de nieuwe plek staat het wel goed. Ik heb de Volvo al, 3 (drie) maanden dus ben een nieuwkomer maar ik heb er al voor 6 jaar plezier van. Wat ik er al aan gedaan heb in de korte tijd. Zomerbanden 16 inch vervangen bij aanschaf voor winterbanden. Grom ingebouwd, ramen getint, after market Xenon ingebouwd, witte led in knipper (wat niet mag maar wel mooi staat) en witte led in kentekenplaatverlichting. roofrails gemonteerd en zomerbanden 17 inch gemonteerd, Leder gepoetst. Heldere koplampen heb ik al in mijn bezit maar moet mij nog gaan buigen over de elektra. Wat ik nog wil is de bak uit voorzorg laten reinigen en de ruitenwisser armen vervangen voor fase 2. Morgen word er gepoetst (heerlijk die onregelmatige diensten) en verder wat ik tegenkom op de site.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).