Winterwielen (Pegs 17") een make-over laten geven.
Van zilver met (lichte) stoeprandschade tot onderstaand resultaat.
Dusdanig mooi geworden, dat ik serieus overweeg de 18" zomer Pegs ook zo te laten schminken Eerdaags 3 stuks in de rimwax zetten, één is al gedaan, de winterbanden er weer onder en dan wisselen. Zal nog wel een plaatje van het geheel posten hier na de wissel.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
eigenlijk gisteren: de Hu803 begin wat moeilijk te doen m,et zn display verlichting, het geluid en reageren op de stuurknoppen. even losgehaald en op aangeven van het Forum (thx oa Martijn) de aansluitingen ingespoten met contactspray. vandaag lijkt alles weer goed te functioneren. :thumb:
bandenspanning even gechecked. toch wat te laag. even bijgeblazen
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 40205 Geregistreerd: 07 / 2009
Misschien toch wel verstandig ja. Over 2000 km heeft hij weer een grote beurt nodig. Deze wacht ik eerst even af. Wie weet volgt er een reparatie waarvoor ook weer een uitlijning nodig is.
Vandaag de winterwissel maar naar voren getrokken. De zomerbanden voor waren scheef afgesleten en eentje had een nare beschadiging...Deze stoere zomerwielen daar achtergelaten, volgend jaar 2 nieuwe bandjes op het menu.
Daarnaast heb ik ze laten uitlijnen. (dank nog Martin-/ grrroovedude) voor je tip. Voor hadden ze idd afwijking, achter was OK.
Ben bij autoservice Schouten in Zwolle geweest, niet echt in de buurt bij mij, maar ik kom daar uit de buurt vandaan en dit is het adresje van mijn vader, ik ben er dus ook maar blijven hangen voor de bandjes. :shame:
Het zijn prima monteurs daar, erg service-gericht en de banden koop je daar voor een redelijk scherpe prijs.
DJ
De Öhlins versie van de 1098S ? Die heb ik ook in mijn eigenbouw zitten. Schijnt een hele fijne vork te zijn (alleen gemonteerd, maar nog niet mee gereden)